fredag den 11. oktober 2013

Overspringshandlinger

Jeg er hjemme idag, sådan hjemme som i at jeg ikke kan komme nogen steder. Min søde kæreste tog min bil i morges, for at køre den på værksted til dækskift, og jeg kan af gode grunde ikke køre hans (min bil er med speeder og bremse ved rattet). I går tænkte jeg, at sådan en hjemmedag selvfølgelig skulle indeholde krea, men også lidt vasketøj osv. Det er nu sen eftermiddag og vasketøjet er ikke ordnet, opvaskemaskinen er ikke tømt, og min dag har været fyldt med overspringshandlinger. Men altså overspringshandlinger af den hyggelige slags... Jeg har lavet hårelastikker til min niece.



Blomsten her er hæklet i noget tykkere garn og er derfor blevet en del større end de andre og lidt for stor til et barnehovede, så den tror jeg, at jeg sætter på en brochenål. 


Har planer om at fortsætte overspringshandlingerne og sætte mig ved symaskinen i aften. Skønt med en hel kreadag :)
Video-DIY til blomsterne finder du her og video til sommerfuglene her


                                    Rigtig god weekend :)


2 kommentarer:

  1. Hvor fint hårpynt! Din niece må da blive kæmpe glad :-) Rigtig god weekend, og p.s. MIN DATTER HAR LÆRT AT HÆKLE!!!! YEAH!!!! :-)

    SvarSlet
  2. Sådan!!! Hvor er hun sej. Og det måtte jo komme når hun på den måde er omgivet af garn, hæklenåle og kreabøger :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...