lørdag den 11. januar 2014

Jeg kaster mig ud i det...

Efter mange overvejelser (skal/skal ikke - kan/kan ikke - tør/tør ikke) har jeg besluttet mig for at gøre det. Jeg tager udfordringen op.
Vægelsindet er udløst af Cecilies strikkeudfording. En super god og spændende idé, som jeg på en og samme gang er inspireret og skræmt af. Jeg er jo stadig forholdsvis ny strikker, så hvad nu hvis...
Men hvorfor ikke bare kaste sig ud i det? Jeg når det jeg når, og resultatet bliver efter bedste evne. 


                             image

Januar
HAY-inspireret pude strikket i Baby Alpaka fra Lana Grossa. Inspiration har jeg herfra



Februar
Ragsokker som dem jeg er igang med nu, bare med neonpink top og tå:



Marts
Æggevarmere fra Drops, så de er klar til påskebordet i april:

                                   


Nåh, men nu har jeg altså ikke tid til at blogge mere, for jeg må igang med at strikke :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...