søndag den 9. marts 2014

Bunken vokser...

Jeg er rigtig dygtig til at starte nye projekter, men knap så god til at få dem færdiggjort, hvilket betyder en evigt voksende kreabunke.

Heldigvis får jeg af og til afsluttet noget. Her en heldragt til min nevø.


Mit marts-strikkeprojekt er en trøje i dette garn. Den strikkes i halvpatent og der skal to lynlåse i.
Det er nok ikke realistisk, at jeg får den færdig i denne måned, så den ender muligvis med at blive et aprilprojekt.



Det er efterhånden længe siden jeg har hæklet, og da jeg så disse små påskekyllinger, fik jeg lyst til at finde hæklenålen frem. Mit første forsøg mislykkedes og blev til en kylling uden næb, så jeg må forsøge mig igen.



Skønt med en kreaweekend, hvor der er tid til både strik, hækling og symaskine :)





1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...