tirsdag den 18. juli 2017

Den simple løsning...

Ind i mellem har man gået og manglet noget helt uden at være klar over det.

Nu er det ikke ligefrem de store ting i livet, som der her er tale om, men derfor kan man jo alligevel godt glæde sig over løsningen.

Det her har længe været min opbevaringsløsning til plastikposer. Hverken specielt kønt eller praktisk. Nettet har hængt på en bøjle i mit skab i gangen og har fyldt alt for meget.


For et par dage siden så jeg, hos denne blogger, en simpel løsning på mit poseroderi, og jeg
er nu den glade ejer af en poseholder.


Syvejledningen finder du her. Jeg har valgt at lave stroppen længere, har delt den i to og har sat velcro på. Så er jeg ikke afhængig af en krog, men kan hænge den henover fx en bøjlestang.







1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...